Wednesday, 23 October 2019

„Teigiamos vertybės – lyg ženklai. Kai mes nežinome, kokiu keliu pasukti, jos mums parodo teisingą kryptį“. Tokia citata prasidėjo integruota emocinio intelekto ir lietuvių kalbos bei literatūros pamoka 5b klasei.Mokiniai mokėsi suprasti teigiamų vertybių svarbą jauno žmogaus gyvenime, sužinojo, kaip teigiamos vertybės gali padėti įveikti pasitaikančius iššūkius ir priimti teisingus sprendimus, diskutavo, dalijosi mintimis, kokios vertybės yra jiems svarbios. Analizuodami B. Vilimaitės novelę ,,Kada piešime perlinę vištelę“, vaikai atskleidė tekste slypinčias vertybes – tai šeima, nuoširdumas, supratingumas, rūpinimasis, pagarba. Dirbdami bendradarbiaujančiose grupelėse kūrė tekste atskleistoms vertybėms trumpus šūkius, kuriuos užrašė į ,,Vertybių namelius“. Ši užduotis leido atsiskleisti mokinių kūrybiniams gebėjimams. Pamokos pabaigoje kiekvienas išsirinko ir žvaigždutėje užrašė jam svarbiausią aptartą vertybę. Ir virš ,,Vertybių namelių“ sužibo penktokų teigiamos vertybės, kurios lyg nukreipiamieji ženklai padės jiems pasirinkti teisingai, formuos juos kaip asmenybes.

20191023

201910233
Ligita Šaltienė, lietuvių kalbos mokytoja
Vaiva Janonienė, 5b klasės auklėtoja