Monday, 18 June 2018

7a ir 6c klasių mokiniai birželio 12 – 13 dienomis lankėsi kaimyninėje Lenkijos valstybėje.
Mokiniai į kelionę išsiruošė pirmadienio naktį, o antradienio rytą jau buvo Lenkijoje. Ekskursija prasidėjo apsilankymu koncentracijos stovykloje–Štuthofe, ten gilinome savo žinias apie žydų ir kitų tautų naikinimo laikotarpį bei sužinojome naujų istorinių faktų apie genocidą iš gido Povilo Petkaus. Po stovyklą vaikščiojome labai susikaupę ir rimti, vis sustodami trumpam atminti mirusiųjų.
Kitas ekskursijos tikslas buvo Malborkopilis. XIII a. šią pilį pastatė kryžiuočiai, įdomu tai, kad pilis savo dydžiu ir grožiu stebino ne tik viduramžių gyventojus, bet ir šiandienos lankytojus. Klausydami gidės, mokiniai susipažino su pilies istorija, grožėjosi pilies dizainu.
Vėliau vaikščiojome po Gdansko senamiestį, grožėjomės pastatų architektūra. Nepabūgę aukščio, užlipome į bažnyčios bokštą pasigėrėti miesto panorama.
Vėlai vakare pasiekėme viešbutį, kuriame naktį ilsėjomės ir stengėmės atgauti jėgas. Ankstų rytą išvykome į Žalgirio mūšio vietą. Čia pasivaikščiojome, apžiūrėjome skulptūras, pastatytas Žalgirio mūšio atminimui, ir sužinojome daugiau apie Žalgirio mūšį.

2018061911

2018061922

2018061933

2018061944

2018061955

Vėliau mokiniai žavėjosi Šv. Liepos bažnyčios architektūra bei šokančių vargonų muzika. Ši vieta išgarsėjo, kai seniai seniai prie liepos apsireiškė mergelė Marija, Dievo motina.
Paskutinis ekskursijos tikslas buvo Vilko guolis, Adolfo Hitlerio II pasaulinio karo vadavietė, kurioje buvo įvykdytas vienas sėkmingiausių pasikėsinimų į fiurerio gyvybę. Nors iš vadavietės tėra likę griuvėsiai, mokiniai įdėmiai klausėsi gido ir mintyse kūrė vaizdą kaip pasikėsinimas turėjo įvykti.
Po aktyvios dienos išvargę leidomės į ilgą kelionę namo. Mokiniai džiaugėsi, kad vyko į šią ekskursiją ir tikrai vyktų dar kartą. Ši kelionė jiems paliko nuostabių prisiminimų ir gerų emocijų.