Monday, 16 April 2018

Tiksliųjų ir gamtos mokslų pažangos dienos ,,Geometrija aplink mus” metu vyko penkios pamokos su „kodiniais“ pavadinimais: „Durpės“, „Druska“, „Paukščiai“, „Energetika“ ir „Naujosios technologijos“. 5-8 klasių mokiniams užsiėmimus vedė jungtinės komandos, kurias sudarė mokytojai ir mokiniai – pagalbininkai. Užduotis atliko užduočių sąsiuviniuose, kiekvienas matavosi, kiek ,,paaugo” skirtingose stotelėse.

201804161

201804162

201804163

201804164

201804165

201804166

201804167

201804168

201804169

„Druskos“ stotelėje mokiniai lipdė erdvines ir plokštumines geometrines figūras. „Durpių“ stotelėje mokiniai žiūrėjo filmuką apie durpių susidarymą ir jų panaudojimą, po to skaičiavo durpės briketo paviršiaus plotą ir tūrį, naudodamiesi masteliu nubrėžė durpės briketą. „Paukščių“ stotelėje paukščių garsų fone mokiniai skaičiavo figūrų plotus. Paukštelius iš geometrinių figūrų pagamino 2c klasės mokiniai. Kita užduotis – apskaičiuoti, kiek kainavo popierius paukšteliams pagaminti. Naujųjų technologijų stotelėje mokiniai naudodamiesi išmaniaisiais telefonais atliko tris užduotis: turėjo atpažinti kuo daugiau geometrinių figūrų, įvardinti jų savybes ir rasti artimoje aplinkoje (mokykloje, kiemelyje) figūrų pavyzdžių. „Energetikos“ stotelėje tyrinėjo elektros grandines ir brėžė schemas.
Šios dienos pavyzdys parodė, kad mokymasis „be sienų“ netradicinėje aplinkoje – tai kiekvieno mokinio kelias į sėkmę.