Trečiadienis, 26 birželio 2019

Smagu prisiminti projektinės veiklos akimirkas ir mūsų progimnazijos 5a, 5c ir 5d klasių mokinių bendravimą su panašaus amžiaus mokiniais iš Filyro miesto Graikijoje, Potsdamo–Vokietijoje bei Rosmalen miesto Olandijoje.
Įgyvendindami du etwinning projektus, mūsų mokiniai mielai dirbo pagal jų mokytojų pasiūlytus planus. Viename iš projektų „Potsdam-Filyro-Taurage: bridgingourworlds“, 5a klasės mokiniai rašė laiškus bendraamžiams–susipažinimo bei susitartomis temomis –taip jie lavino anglų kalbos rašymo įgūdžius ir patyrė malonias akimirkas skaitydami įdomius ir informatyvius naujųjų draugų laiškus. Draugystę ketiname tęsti ir kitais mokslo metais.
Antrajame projekte, „TheHandmadeBookmarkWorkshop: ProvokingMiscellaneousCreativity“, 5c ir 5d klasių mokiniai gilinosi į Lietuvos augalijos bei gyvūnijos temas ir lavindami vaizduotę, piešimo, gamtos mokslo žinias ir informacijos paieškos gebėjimus, gamino skirtukus knygoms.

190626a

190626c

190626d

190626b

Olandų mokiniai taip pat dirbo šia linkme, skirtukuose vaizdavo savo šalies faunos ir floros atstovus. Tolesniame etape, kai jau buvo išsiaiškinta kaip ant skirtukų vaizduojami augalai bei gyvūnai vadinasi angliškai, lietuviškai ir olandiškai, mokiniai ruošė jų išsamius aprašymus anglų kalba, gražiai apipavidalinę pristatė juos grupės draugams ir tada vyko skirtukų bei aprašymų „etwinning mainai“, projekto partneriai džiaugėsi gavę visą paketą informacijos apie abiejų šalių gamtos ypatumus. Britų menotyrininkas K.Robinson yra pasakęs: „Kūrybiškumas, originalių bei vertingų idėjų turėjimas, dažniausiai ateina matant pasaulį iš labai skirtingų pusių.“ Stengėmės pamatyti pasaulį ne tik savo, bet ir bendraamžių akimis.
Vaiva Janonienė, projektų koordinatorė